Családi vállalkozásként 2007 tavaszán nyitottuk meg Budapesten, a XVI. kerületben Ingatlan- és Hitelközvetítő Irodánkat, illetve 2011 óta az ingatlanközvetítés mellett meghatározó partnerei vagyunk Magyarország piacvezető biztosítójának. Vagyis közel tíz éve már biztosítási védelmet, pénzügyi és befektetési tanácsadás tökéletes, személyre szabott kombinációját is nyújtjuk ügyfeleinknek, miközben továbbra is szívügyünk az otthonteremtés, odafigyelve a valós igényekre, közös gondolkodással, magas szintű szolgáltatást biztosítva . Ügyfeleink biztonságos jelene, jövője és életminősége fontos számunkra, ennek megfelelően nyújtunk nap mint nap testreszabott megoldásokat.
Ez év nyarán kezdtük el az ingatlan/iroda teljes felújítását, hogy a két szolgáltatást (ingatlan+biztosítás) fizikailag is össze tudjuk kapcsolni.
A kényelem, a minőségi, a kulturált irodai környezet és a design mellett fontos szempont volt, hogy mindkét cégünk arculatának színvilága visszaköszönjön a bútorok megjelenésében. Irodánk üvegfalai egyfajta nyitottságot, belső és külső együttműködést, a két szolgáltatás szoros összekapcsolódását, csapatmunkát szimbolizál.
A funkcionális kialakításnál fontos szempont volt, hogy az értékesítő kollégák számára több különféle munkaállomás kerüljön kialakításra, ahol kényelmesen végezhetik munkájukat, hiszen hatékonyan csak úgy tudunk dolgozni, ha a munkakörnyezet komfortos, otthonos, ideális és emberközpontú. A kialakításnál nem vett részt lakberendező, hanem mi (István = ingatlan és Beus = biztosítás), saját elképzeléseinket valósítottuk meg a rendelkezésünkre álló kereteken belül. A legfőbb cél az volt, hogy az ügyfél is megtalálja a hivatal és az otthon közötti kellemes átmenetet, amíg nálunk időzik, miközben meghozza élete legnagyobb pénzügyi döntéseit.
A dizájn furcsa szó. Sokan azt hiszik, azt jeleni, hogyan néz ki valami. De ha mélyebbre ásunk, a dizájn azt jelenti, hogyan működik az a "valami". A jó dizájnhoz nagyon alaposan kell ismerni a terméket, amit értékesíteni szeretnénk, ehhez szenvedélyes odaadásra van szükség. Ezt a szenvedélyes odaadást valósítja meg a mi párosunk, ezáltal tudunk évről évre fejlődni és ezért is tartjuk fontosnak, hogy időről időre a vállalkozásunkba fektessünk, fejlesszünk, megfeleljünk a 21. század elvárásainak; időt, energiát, pénzt nem kímélve.
Kisvállalkozóként ma Magyarországon a legtöbben nem foglalkoznak a külsőséggel, a megjelenéssel, a brandépítéssel. Ebben tudunk mi mások lenni; figyelünk a részletekre, a munkakörnyezetünket is otthonná varázsoljuk, miközben az ügyfelek részére a színvonalas környezet megteremtésével „élményt” nyújtunk.
Hiszünk abban, hogy az irodakialakítás, belsőépítészeti és lakberendezési megoldások annyira fontossá váltak, hogy akár a cégek jövőjének záloga is lehet.
A belső design mellett figyelmet fordítottunk a gépészetre (elsősorban a friss levegő funkcionális, terek szerinti biztosítására), a világítás megválasztására, illetve a kábelezések is mind hozzájárulnak a komfort növeléséhez.
A jelen munkamódszereinek változását is szerettük volna lekövetni. Vagyis az együttműködő, „workshopszerű” munkamódszerekből következően egyre több közösségi térre van szükség, így kisebb téren is képesek vagyunk több munkatársat befogadni, vagy akár kisebb térben is el tudunk helyezni ugyanannyi alkalmazottat, akik talán még jobban is érezhetik magukat az új „layout” alapján kialakított irodában.
Manapság az okos eszközeinknek köszönhetően nem vagyunk már az íróasztalunkhoz kötve, vagyis a régi cellás irodastruktúrát háttérbe szorítottuk. A dedikált munkahely, azaz a „saját asztal” létjogosultsága is kérdőjelessé vált a mai világban, így mi is ezt a trendet követve alakítottuk ki a munkaállomásokat az irodában.
Összefoglalva minden okunk megvan, hogy a KKV szektorban a legjobbak közé soroljuk magunkat, még akkor is, ha nem több száz négyeztméteren, csupán 80 nm-en teremtettünk egy csésze Európát.
Cégvezetők: I(ngatlan) & B(iztosítás)
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.