Bérlő cég:2018-ra Szegedet is utolérte a 21. század, így nálunk is egyre több szabadúszó és „neonomád” keres megfelelő közösségi teret, ahol zavartalanul, de inspiráló környezetben dolgozhat. Az irodai csapatot elsősorban freelancerek és külföldi vállalatoknak távmunkában dolgozó munkavállalók teszik ki. Többségük IT területen dolgozik - elsősorban programozó, de van marketingesünk, gyógyszerészeti szakfordítónk, nemzetközi projektmenedzserünk és nemzetközi kuponos oldalt működtető cégtulajdonosaink is.
Egy nagyobb cég is a Door Office Coworking Irodát használja szegedi bázisként, ez a Hortonworks. A Hortonworks egy kaliforniai székhelyű szofterfejlesztő cég, ami teljesen nyílt forráskódú, Apache Hadoop elnevezésű adatfeldolgozó rendszert kínál, amely üzleti felhasználású adatapplikációk fejlesztésére használható. Magyar leányvállalata, a SequenceIQ Hadoop alapú fejlesztéseken dolgozik, amelyek segítségével platformok széles skáláján válik automatizálhatóvá az adatokkal való munka.
Bérlők száma:25
Rövid bemutatkozás
A Door Coworking Office terve már nagyon régen megfogalmazódott bennünk, de csak hosszas keresgélés után sikerült megtalálnunk a megfelelő helyszínt. A várakozás és a keresgélés végül megtérült, mert az irodánk így a város egyik leghíresebb épületének, a 750 éves Mátyás téri Ferences Rendház kolostorának első emeletén kapott helyet. 2018 szeptember 17-én nyitottunk meg a nagyközönség számára és nem titkolt célunk már ekkor is az volt, hogy valódi közösségi élményt biztosítsunk a tagjainknak, mindezt nyitott, fiatalos és inspiráló környezetben.
Ahogy az egy coworking irodától joggal elvárható, a kényelmes székeken és asztalokon túl biztosítjuk a teljeskörű irodatechnikai felszereltséget, nyomtatási és scannelési lehetőséget és a nyugodt munkavégzést garantáló kellemes, az ódon falak között is modern hangulatot árasztó munkakörnyezetet. Jól tudjuk azonban, hogy önmagában mit sem ér a belső terek egyedi és különleges kialakítása, ezért komoly hangsúlyt fektetünk a közösség építésére is. Olyan jellegű eseményeket szervezünk, ahol a tagjaink megismerhetik egymást, új üzleti lehetőségeket fedezhetnek fel, tanulhatnak és fejlődhetnek. A hozzánk betérők szakmai kapcsolatokat építhetnek, munkáikhoz segítséget és partnereket találhatnak.
Kiemelten fontosnak tartjuk az iroda hatását a városra és a környező településekre, ezért lelkesen támogatjuk a társadalmi célkitűzéseket megvalósító projekteket. Természetesen szívesen segítünk önkéntesként a ferences rendház kisgyermekeket vagy rászorulókat segítő rendezvényei során is, sőt a terveink között szerepel saját jótékonysági események szervezése is.
Jelenleg 130 négyzetméteren helyezkedik el az iroda, amiben helyet kap egy tárgyaló, egy mycube (zárható iroda az irodán belül), a közösségi irodatér, és az étkezésre, beszélgetésre, kávézásra kiválóan alkalmas konyhával kiegészített közösségi terünk. Mivel olyan szerencsések vagyunk, hogy az indulást követően már most, 3 hónap elteltével kirakhatjuk a „megtelt táblát”, ezért terveinkhez képest korábban, még az idei év decemberének első felében átadjuk az iroda második ütemben elkészült felét, amely 120 négyzetméteren tartalmaz 3 mycubeot, két call fülkét és még egy közösségi iroda teret. A terveink természetesen ennyiben nem merülnek ki, a jövőben még egy tárgyalóval fog bővülni az iroda, a későbbiekben pedig további fejlesztéseket tervezünk.
Ezeket egyelőre még nem árulhatjuk el, de azt megígérjük, hogy nagyot fog szólni! :-)
Okok, amiért a díjra érdemes
A célunk már az iroda megálmodásakor is az volt, hogy innovatív emberek találkozási helye legyen ez a tér, ahol a munka mellett, egymást inspirálva tudnak fejlődni a közösségi irodát használók. Ennek érdekében folyamatosan szervezünk olyan tudásátadó és tudásmegosztó rendezvényeket, ahol a legmodernebb technológiákkal és technikákkal ismerkedhetnek meg a résztvevők.
Nagyon fontosnak tartjuk az iroda társadalmi hatását is a városra, ezért kiemelten támogatjuk a várossal kapcsolatos társadalmi célkitűzéseket megvalósító projekteket. Aktív tagjai vagyunk már a „Startup Szeged” közösségnek, és részt veszünk a szegedi startup élet fejlesztésében is.
Jelenleg a Door Office ad állandó helyet a Google Digital Workshop rendezvényeinek és a startupokat fejlesztő INPUT Program workshopjainak is Szegeden.
A terek kialakításánál elsődleges fontosságú volt, hogy a több száz éves falak és a modern munkakörnyezet megfelelő harmóniában legyenek egymással. Nagyon sok természetes anyagot használtunk a terek kialakításánál, így rengeteg fafelület található az irodában padlóburkolatként, térelválasztóknál, beépített bútorokon. A sötétre vagy színesre festett falfelület pedig abban segítenek, hogy meleg, otthonos légkört teremtsünk. Minden szobánknak és terünknek külön színe és atmoszférája van, ami inspirálólag hat a munkavégzésre.
És amiben igazán különlegesek vagyunk:
Európában egyedülálló módon a DOOR Office Coworking, ez az első és máig egyetlen „Kolostor Coworking Iroda”!
Szolgáltatások
Nálunk a Door Office-ban mindenki megtalálja a számára megfelelő megoldást, akkor is, ha csak heti 1-2 napot szeretne az irodában tölteni és akkor is, ha a munka hőseként minden hétköznapot nálunk kíván dolgozni. Rugalmas megoldásokkal biztosítjuk a tagok számára, hogy mindenki olyan mértékben vegyen részt a közösségi iroda életében amennyire erre szüksége van.
Coworking:
A Door-ban élmény a munka, mert itt mindenki inspiráló környezetben, egy sokszínű és támogató közösségben dolgozhat. A nyomtatási lehetőség, scanner és zárható szekrény természetesen mindenki rendelkezésére áll és a tagok ingyenesen vagy kedvezményesen vehetnek részt fejlesztő, önképző vagy közösségi programjainkon is. A választott bérletek függvényében a tagjaink dolgozhatnak saját íróasztaluknál, ahová nyugodtan behozhatják személyes tárgyaikat, nagy monitort, vagy a fejlesztők esetében monitorokat, de dönthetnek úgy is, hogy hétfőtől péntekig minden nap új és új asztalt próbálnak ki.
Milyen lehetőségeket kínálunk? Van napi jegyünk, 4-8-12 napos bérletünk és természetesen azokra is gondoltunk, akik minden nap nálunk dolgoznának, ők 2 fajta előfizetés közül választhatnak, attól függően, hogy szükségük van-e a saját dedikált asztalra vagy sem.
Tárgyaló használat:
A Door-ban diszkrét környezetet biztosítunk az ügyfelekkel való találkozáshoz, tárgyaláshoz is. A konyhában rendelkezésre áll kávé, üdítő és tea, ami a megbeszélések alkalmával hasznos kiegészítés lehet. A teremben pedig nemcsak egy tárgyalás lebonyolítására van lehetőség, hanem 10-15 fős megbeszélések, előadások megtartására, vagy a falra szerelt hatalmas tévének köszönhetően akár videós konferenciák lebonyolítására is.
Rendezvénytér:
Előre egyeztetett időpontban meetup, tréning, előadás, kisebb rendezvény elegáns helyszíneként is jó választás lehet a Door, a Google Digital Workshop digitális konzultációi például az iroda megnyitása óta mindig nálunk vannak. Nyitottak vagyunk az új ötletekre is, ha valaki például társasjáték estet szeretne tartani, mi ebben is a partnerei vagyunk!
Egy kis plusz:
Nagy rajongói vagyunk a jó kávénak, ezért nálunk az ébren tartó koffeinadagot mindenki ingyenesen beszerezheti. A nyomtatás is ingyenes, természetesen „ésszerű keretek között”, bár eddig szerencsére még senki sem akarta nálunk kinyomtatni a Jókai összest. Időként ajándék túró rudi vagy egy kis sütemény is vár a tagokra a hűtőben, annyit kérünk cserébe, hogy alkalom adtán más is lepje meg a csapatot akár egy kis gyümölccsel, vagy popcornnal.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép., Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00), segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.