A Flowserve 1997-ben jött létre. Ipari szivattyúk, szerelvények, szabályozó és nukleáris szelepek, precíziós mechanikus tömítések rendszereinek megtervezésével és előállításával foglalkozik, továbbá menedzsment-szolgáltatásokat nyújt, elsősorban az olaj-, gáz és feldolgozóipar számára. A texasi központú társaság 18000 főt foglalkoztat világszerte, ügyfeleik több mint 70 országból veszik igénybe az általuk kínált termékeket, szolgáltatásokat.
A cég 2016-ban Debrecenben nyitott üzleti szolgáltató központot, ahol 7 nyelven nyújtanak pénzügyi és számviteli szolgáltatásokat az észak-amerikai és az EMEA régió számára.
A texasi központú Flowserve a debreceni BSC központja után a magyar mérnöki tudásra alapozva Budapesten hozott létre új Kutatás-Fejlesztési központot, mely kulcsfontosságú erőforrásként szolgál majd az innovatív megoldások kutatásában és fejlesztésében. Budapest kiválasztása mellett a befektetőbarát üzleti környezet, a logisztikai adottságok és a tehetséges mérnökök ittléte döntött.
A cég az Office Campus irodaházban bérelt ki egy 845 m2-es, üres irodahelyiséget, mely a főváros rehabilitációjának keretében épült a 9. kerületben, közel a belvároshoz, az autópályákhoz és a reptérhez.
A Flowserve management csapata tisztában van vele, hogy a munkavállalók testi-lelki-szellemi egészségének állapota nagyban befolyásolja a teljesítményt, a termelékenységet és az üzleti eredményességet, így egyik lefontosabb szempontjuk volt, hogy dolgozóinak minél modernebb, komfortosabban, úgynevezett well-being körülményeket teremthessenek. A 2. emeleti bérleményi terület sok természetes fényt kap, az itt dolgozók az üvegtetővel fedett, zöld belső udvart is használhatják.
A három különböző szakterületen dolgozó mérnökcsapat munkaállomásait open office rendszerben helyeztük el. Nagyon fontos szempont az irodabútorok kiváló ergonómiai kialakítása, a dolgozók kényelme érdekében, így ülő és álló helyzetben is használható íróasztalok kerültek elhelyezésre. A vezetők irodáit, valamint a kiszolgáló, ill. szociális tereket (tárgyalók, projekt szobák, konyha és étkező) a munkahelyekkel való közvetlen vizuális kapcsolat érdekében üvegfalakkal határoltuk. A biofil design jegyében különös hangsúlyt helyeztünk a természet belső térbe történő integrálására, színekkel, anyagokkal, felületekkel, valamint a közlekedő kiteresedéseibe dús növényzetet telepítésével. Az nyitott rendszerű irodák akusztikus problémáinak kiküszöbölésére a külső falakat hangelnyelő tulajdonsággal bíró függönyökkel kereteztük, az asztalok között akusztikailag csillapító paneleket helyeztünk el, valamint magán telefonbeszélgetések lebonyolítására kimondottan erre a célra készült telefonfülkéket terveztünk be. A cég számára fontos érték a munkavállalók megbecsülése és a dolgozók munkahelyük kialakításával való elégedettsége, ennek egyik fontos eleme a különböző pozíciókban dolgozó munkatársaik számára egyformán jó minőségű irodabútorok biztosítása. A bútorokat a megbízóval közösen, a leendő dolgozóik bevonásával választottuk ki. A recepciónál elhelyezett lobby térben kényelmes kanapékon és fotelekben van lehetőség egy-egy tárgyalás szünetében beszélgetni, valamint kisebb megbeszéléseket tartani. A tárgyalókat úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legkülönbözőbb igényeknek megfeleljenek, így került megépítésre öt darab, különböző befogadóképességű és felszereltségű helyiség, valamint egy kötetlen megbeszélésre is alkalmas kanapés tárgyaló. Mivel egy általános használatú étkező napi kihasználtsága max. 2-3 óra időtartam, így e területen vonzó teret alakítottunk ki, mely helyiség ebédidőn kívül work café-ként, vagy co-working irodaként tud működni akár a belső, akár a külső munkatársak számára.
A munkakörnyezet és a vállalati image harmonizálásának érdekében a tér fő design elemeiként a cég brand színeit alkalmaztuk a különböző felületeken, melyek jó alapot képeztek egy modern, letisztult, de ugyanakkor a munkahelyen is otthonosság érzetét keltő belső tér kialakításához.
A terekben a bútorok minősége, a növények, az anyaghasználat, a színek és a dekorációk támogatásával az inspiráló atmoszféra adja a kulcsszerepet a munkavégzés keretéhez.
Az elrendezéssel és a berendezésnek köszönhető funkciókkal – a tárgyaló- és várakozószigetekkel, co-working munkahelyekkel – a belső kommunikáció és kollaboráció kel életre a terekben. Különös lehetőségeket és munkakörnyezetet biztosít a work-caféként kialakított konyha étkező-munkatér.
Összességében az open office tér, valamint a kapcsolódó tereinek kialakítása remek példa egy nagyvállalat munkavállalói iránti elkötelezettségének, figyelmességének és kooperatív magatartásának reprezentálására.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.