IMMOFINANZ SERVICES HUNGARY Kft

Képek



Cím: 1134, Budapest Váci út 45. H/2.


Rövid bemutatkozás

Az IMMOFINANZ közel másfél éve vezette be a nemzetközi myhive irodakoncepciót a régióban, köztük Magyarországon is, amely hazánkban már öt budapesti irodaházban megvalósult. Azóta folyamatosan tesztelik a márkát, bővítik a szolgáltatásokat, és bevezették a myhive-offices mobilapplikációt.
A myhive márka fő jellemzői közé tartozik a szállodák inspirálta dizájn, a rendkívül figyelmes kiszolgálás, a sokoldalú infrastruktúra, a közösségi terek szerepének erősítése és a nemzetközi hálózat nyújtotta előnyök. Ezen túl a márkának fontos célja az irodaházakon belüli és az irodák közötti közösségépítés, már a közösségi tereket is ennek megfelelően alakították ki, ezek támogatására rendszeresen szerveznek magas színvonalú eseményeket, üzleti reggeliket, találkozókat. Tavaly az 5 myhive irodaházban 56 cég 7500 bérlője vett részt közel 100 eseményen, amely említésre méltó eredmény.
A bérlők közötti kommunikáció és közösségépítés támogatására fejlesztette a vállalat a myhive-offices mobilapplikációt, amely 2018-ban sikeresen debütált a myhive felhasználók körében.

A cég abban hisz, hogy az elégedett és boldog munkatárs egyet jelent az elégedett bérlővel. Ki ne szeretne egy kiemelkedően korszerű, modern, design irodában dolgozni – és feltöltődni? Ha az ember belép bármelyik myhive irodaházba, produktív embereket lát, akik helyben el tudják a mindennapi teendőik nagyrészét intézni, örömüket lelik a környezettudatos épületben és barátságos közösségben töltik a munkaidőt. Az utóbbi években a vállalat felismerte a munka-találkozás-kikapcsolódás fontosságát, így fontosnak tartotta, hogy az irodamárkájában ez a hibrid megközelítés is megjelenjen. A munka és szabadidős tevékenységek közt egyre inkább elmosódnak a határok, ahogy e két terület keveredik és átfedésbe kerül, a bérlők és a munkavállalóik is igénylik, hogy a munkahelyükön mindez tükröződjön. Ezt igényli a piac, és pontosan ezt nyújtja az IMMOFINANZ.


Okok, amiért a díjra érdemes

Az elmúlt évben fontos felismerés volt, hogy a különböző irodaházak eltérő bérlői összetételének különböző szolgáltatási igényei lehetnek. Az egyedi koncepció részeként a community manager feladata, hogy irodaházakra lebontva azonosítsa a bérlői igényeket, és reagáljon ezekre, mindezzel sikeresen építve tovább a közösséget. Az is fontos és értékelhető tény, hogy a bérlőink a myhive-nak köszönhetően vonzó munkaadóként léphetnek fel a piacon, hiszen a márka által egyedülálló hozzáadott értéket adnak a munkavállalóknak.

A myhive Átrium irodaházban igény mutatkozott gyermekmegőrző kialakítására is, reagálva az igényekre egy üzlethelységet alakítottak át ennek megfelelően myplay-nek. Az irodaház dolgozói bátran itt hagyhatják gyermekeiket néhány órára, ezzel is támogatva az anyák visszatérést a munkaerőpiacra. Ugyanitt elindult az időszakosan igénybe vehető parkoló is a Park and Go üzemeltetésében. Ezáltal elérhetővé válik egy újfajta szolgáltatás, a vendégparkolás lehetősége. A kényelmes kiszolgálást a telepített automata parkolórendszer és fizető automata mellett a Parkl mobil applikációja segíti.

A virágrendelés, a színházjegy és könyvvásárlás, a tisztító elintézése, vagy akár a mozgó termelői piac jelenléte szinte már myhive alapszolgáltatás. A rendszeres ügyfélpartikon az irodaház dolgozói találkozhatnak egymással, ahogy a jógaórákon és a futóklubban is. Szerveznek ügyvezetői reggeliket a myhive irodákat bérlő vállalatok vezetőinek, támogatva az üzleti kapcsolatok kialakításában. De volt a nyári VB idején rendszeresen közös futballmeccs-nézés és az applikáció segítségével sikerült maratoni futócsapatot is szervezni az egyik irodaházban.

A myhive-offices alkalmazás egy számtalan előnyt kínáló szolgáltatás, amely megkönnyíti bérlők mindennapjait az irodában és erősíti a közösségépítést. Az alkalmazás segítségével a bérlők fontos és naprakész információkhoz juthatnak az irodájukról, illetve értesülhetnek a legújabb hírekről a myhive közösséggel kapcsolatban is. Az applikáción keresztül az irodaházban dolgozó cégek könnyedén kapcsolatba léphetnek más vállalkozások szakértőivel, akikkel a kellemes lobbiban vagy a lefoglalható tárgyalókban meg is beszélhetik üzleti ügyeiket. A cégek kedvezményeket is felkínálhatnak más bérlőknek, akik ezen kívül az éttermekhez és az irodaházban elérhető szolgáltatókhoz kapcsolódó akciókról, kuponokról és hírekről is értesülhetnek az alkalmazás segítségével, ráadásul a külföldi myhive irodaházakban is igénybe vehetik az aktuális kedvezményeket. A márka bevezetése után továbbra is folyamatosan tesztelik a bérlők igényeit. Ennek fontos eszköze ez a mobilapplikáció, a bérlőknek lehetőségük van a myhive saját alkalmazásán keresztül is elküldeni visszajelzéseiket és jelezni az újabb igényeket.
A myhive-offices applikáció révén minden rendezvényről (termelői piac, afterwork események, előadások) időben értesülhetnek a felhasználók, és ezekre egyetlen gombnyomással regisztrálhatnak is, illetve bármire van szükségük, minden eddiginél gyorsabban érhetik el az irodaház karbantartóit és szakembereit. Az alkalmazást már igen nagy számban töltötték le, amelynek segítségével rengeteg eseményről, hírről és akcióról értesülhetnek a felhasználók.

Az alkalmazás Android és iOS platformon is elérhető a felhasználók számára.

A myhive oldala:
https://www.myhive-offices.com/hu

Androidos alkalmazás
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myhive.android.app

iOS alkalmazás:
https://itunes.apple.com/de/app/myhive-offices/id1308294532


Főbb ügyfelek, referenciák

UPC, BP, Zepter, Flowserve, BERNER, Edenred, Fressnapf, Deichmann, DM, Pepco, Euro Family, Euronics.


Hozzászólások