IMMOFINANZ SERVICES HUNGARY Kft

Képek



Cím: 1134, Budapest Váci út 45. H/2.


Rövid bemutatkozás

A kereskedelmi célú ingatlanokra szakosodott vállalatcsoport alaptevékenysége ingatlankezelés és -fejlesztés Európa fő piacain. Az IMMOFINANZ által nyújtott minőséget és szolgáltatási színvonalat hazánkban a STOP SHOP kiskereskedelmi-, valamint a myhive irodamárka fémjelzi. A csoport több mint 220 tagból álló ingatlanportfóliójának összértéke körülbelül 4,3 milliárd dollár, a magyarországi ingatlanok a társaság teljes portfóliójának 12,2%-át teszik ki. A magyarországi portfólió bérbeadottsága a 2018-as Q3-as eredmények alapján 94,3%-ra nőtt a 2017. évi 93,8%-ról.

A vállalat fontos célja a meglévő irodai és kiskereskedelmi portfólió magas minőségének fenntartása és bővítése, amelyet az ingatlanok folyamatos felújítása, a költségeket és az energiafogyasztást optimalizáló, fenntartható megoldások bevezetése, valamint a rugalmas és megoldásorientált ügyfélkezelés tesz teljessé. Az irodaépületek nagyrésze BREEAM-In-Use tanúsítvánnyal rendelkezik, amely fontos szerepet játszik a versenyképesség megőrzésében.

Az ügyfelek számára a helyszínt, az infrastruktúrát, az irodaterek kialakításának rugalmasságát és a szolgáltatásokat tekintve is sokféle lehetőséget biztosít a vállalat. A bérlők és a dolgozók igényeit középpontba állítva, környezeti és közösségi szempontból egyaránt vonzó épületeket kínál az IMMOFINANZ.

A kiskereskedelmi szegmensben az STOP SHOP portfólió hazai bérbeadottsága 98% feletti. Tavaly számos új üzlet nyílt, vagy a már jelenlévő márkák költöztek nagyobb helyiségbe. Csak a nagyobb dealeket megemlítve, CCC üzletek nyíltak 1250 nm-en az érdi, 1000 nm-en a nyíregyházi STOP SHOP-ban, valamint Euronics üzlettel bővült a Miskolci STOP SHOP. A vállalat a régióban 2018-ban 8 kiskereskedelmi parkkal bővítette STOP SHOP portfólióját, amelyek száma mára eléri a 80-at.

Az irodaportfólió tekintetében az IMMOFINANZ 2018-ban szinte minden szerződését meghosszabbította, ezzel és az új bérbeadásokkal tovább növelte a bérbeadottsági szintet, több irodaház is teljesen bérbeadott, pl. a Szépvölgyi Business Park, a CBC irodaház, a myhive Thirteen, a myhive Haller Gardens. Minden tekintetben kiemelkedő eredményt értek el a IX. kerületi Office Campus irodaházban, amely mára nagyjából szintén megtelt.
Az irodaportfólióra jellemző – akár elhelyezkedés, akár a nyújtott szolgáltatásokat tekintve – sokrétűség mellett a siker kulcsa a myhive irodakoncepció további erősödése volt. A márka nemzetközi bevezetése után az igények tesztelésével és a szolgáltatások körének jelentős bővítésével még vonzóbb lett a piacon, és ehhez kapcsolódóan sikeresen debütált az ezt minden tekintetben támogató myhive-offices mobilapplikáció is.


Okok, amiért a díjra érdemes

A myhive minden szolgáltatásával igyekszik levenni a terhet bérlők vállairól és segíteni őket abban, hogy a munkavállalóik az inspiráló környezet és közösség révén jól érezzék magukat a munkahelyükön. Fontos és értékelhető tény, hogy myhive-nak köszönhetően a bérlők vonzó munkaadóként léphetnek fel a piacon, hiszen a márka egyedülálló hozzáadott értéket ad a cégek munkavállalóinak.

A vállalat – a myhive-ot alapvetően meghatározó jellemzők mellett (dizájn, használható közös terek kialakítása, figyelmes kiszolgálás, sokoldalú infrastruktúra) – 2018-ban egy fontos célkitűzést valósított meg: az irodaházon belüli közösségépítést, ehhez pedig magas színvonalú rendezvényeket szerveztek és új szolgálatásokat vezetett be. Tavaly az 5 myhive irodaházban 56 cég 7500 bérlője vett részt közel 100 eseményen, amely említésre méltó eredmény. Fontos felismerés volt, hogy a különböző irodaházak eltérő bérlői összetételének eltérő szolgáltatási igényei lehetnek. Az egyedi koncepció részeként a community manager feladata, hogy irodaházakra lebontva azonosítsa a bérlői igényeket, és reagáljon ezekre, mindezzel sikeresen építve tovább a közösséget.

A virágrendelés, a könyvvásár, a színházjegy vásárlás, a tisztító elintézése, vagy akár a mozgó termelői piac jelenléte szinte már myhive alapszolgáltatás. A rendszeres ügyfélpartikon az irodaházak dolgozói kapcsolatot építhetnek, jobban megismerhetik a körülöttük dolgozó embereket, akár más irodaházakból is. Szerveznek ügyvezetői reggeliket a myhive irodákat bérlő vállalatok vezetőinek, ilyen formán hozzájárulva az üzleti kapcsolatok elmélyítéséhez. A nyári VB idején népszerű volt a közös futballmeccs-nézés, de volt igény maratoni futócsapat megszervezésére. A myhive Átriumban gyermekmegőrző – myplay – kialakítását igényelték a bérlők, és reagálva erre, egy üzlethelységet alakítottak át. Ugyanitt 2018 őszétől egy újfajta szolgáltatást vezettek be, a vendégparkolás lehetőségét. Az időszakosan igénybe vehető parkoló a Park and Go üzemeltetésében működik.

Mindezek támogatására 2018-ban elérhetővé vált a saját fejlesztésű myhive-offices applikáció. Egy zárt közösség tagjaiként – amelyet a különböző országok myhive irodái is alkalmaznak – a bérlők nem csupán naprakészen látják, hogy milyen rendezvényekre, eseményekre lehet jelentkezni, de könnyebbé válik az egymás közötti, közvetlen kommunikáció is. Időpontot egyeztethetnek, programot szervezhetnek, és nem utolsó sorban a vállalat ezen keresztül gyűjti a visszajelzéseket a bérlők igényeiről. A cégek kedvezményeket is felkínálhatnak egymásnak, akik ezen kívül az éttermekhez és az irodaházban elérhető szolgáltatókhoz kapcsolódó akciókról, kuponokról és hírekről is értesülhetnek az alkalmazás segítségével. Tekintettel arra, hogy nemzetközi közösségről van szó, a myhive tagok az összes előnyt, beleértve az aktuális kedvezményeket minden (akár külföldi) myhive irodaházban is igénybe vehetik.


Főbb ügyfelek, referenciák

UPC, BP, Zepter, Flowserve, BERNER, Edenred, Fressnapf, Deichmann, DM, Pepco, Euro Family, Euronics.


Hozzászólások