











Tervezés / belsőépítészet
Baltimage architectes
Irodabútor
Cím: 1013, Budapest Krisztina krt. 41-43.
Átadás éve: 2016 Q4
Kialakított terület mérete: 940 m²
Irodában dolgozók száma: 80
Bérlő cég: ACCOR-Pannonia Hotels Zrt
Az AccorHotels, a világ vezető utazási és életmód csoportja több mint 4 100 szállodával rendelkezik. A cég a közelmúltban új vállalati értékeket nevezett meg, melyekhez új management stílust rendelt. Mindez kiváló alapot biztosított az új iroda megálmodásához, amely a szállodák támogató központjaként működik. A nyitott terek, a feltöltődés és személyes kapcsolattartást biztosító helyiségek így összhangban állnak a kollégák igényeivel, a cég értékeivel, és a felnövekvő Y és Z generáció elvárásaival is. Az iparágat sújtó munkaerőhiány miatt a vezetőség nem elégedett meg egy „kellemes és ergonomikus” irodai környezet kialakításával. Csatát kell nyernünk minden értékes munkavállalóért, ezért fontos volt a tervezésnél, hogy vállalatunk alapértékeit az iroda visszatükrözze és modern, fiatalos, minden igényt kielégítő közösségi térré váljon, ahol a közel 80 irodai munkatárs otthon érezheti magát.
Az új irodai helyszín a csoport egyik szállodája, így adott volt a vasbeton harántfalakkal tagolt hosszúkás terület. A tartófalakon kívül minden egyéb szerkezet elbontása után egy átlátható, transzparens tér jött létre. A függőleges lamellarácsokkal kiegészülve a közös térérzet és az intimitás finom vizuális egyensúlya alakult ki.
Az irodában az egyéni koncentrációt, valamint csapatmunkát igénylő feladatok mellett kimelten fontos a folyamatos telefonos kapcsolattartással járó értékesítési munka. A részlegek elhelyezése a létszám, munkafolyamatok és raktárigények alapján történt, szem előtt tartva, hogy senki se legyen elszigetelve, mindenkinek legyen lehetősége a közösségi életre.
A modern technológia és a digitalizáció lehetővé teszi a dinamikus munkavégzést, ezért a WiFi hálózat mellett a közösségi terekben elérhető a belső hálózat is. Így az aktuális feladathoz alkalmazkodva, ergonómikus munkaszékeken túl, az agórán, a kantinban, a konferenciateremben, a "conf call" kabinokban, a teraszon vagy akusztikus fotelekben is elvégezhető a munka és létrejöhet a kollaboráció.
A kommunikáció a vendéglátás alapja, ezért a munkatársak - mint a vállalat legfontosabb erőforrásai - bevonása, kezdeményezéseik, igényeik megfogalmazásának motiválása az egész projektet körbeölelte. A költözés bejelentése egy csapatépítő tréning keretében történt, a „Moving Csapat” 17 hírlevele, a bontó buli és a beköltözés napján a vörös szőnyeg a bejáratnál, a személyre szóló welcome ajándék és csoki, a közös koccintás, továbbá a beköltözés hetében megvalósuló újabb interaktív csapatépítő mind azt segítették, hogy az új iroda mindenki számára „álom irodává” válhasson.
A dolgozók érdekeit szem előtt tartva a régi irodában meglévő komfort fokozatot emelni kívánta a vállalat. Ezért kényelmi többletként bevezetésre került az ingyenes kávé, tea fogyasztási lehetőség, zuhanyzók és öltözők is rendelkezésre állnak már, továbbá csocsó asztal is várja a játékosabb kedvű dolgozókat.
Az ergonómikus székeket a dolgozók 4 típusból választhatták ki, amelynél a színüket is saját ízlésükre szabhatták. A berendezés tekintetében egy letisztult, magas minőségű fehér bútorzat került kiválasztásra, egyfajta ellenpontjaként a dinamikus, színes moduláris szőnyegnek.
A nyitott iroda negatív zajhatásait ellensúlyozandó, szőnyeg és hangterelő panelek segítenek a munka hatékonyságának növelésében.
Az ingyenes parkolás mellett kerékpár és motor tároló is a dolgozók rendelkezésére áll. A gépészet tekintetében fontos megemlíteni a egyedileg, részlegenként irányítható légtechnikát, a chipes be- és kiléptető rendszert és a tűzvédelem tekintetében alkalmazott vízfüggönyt. A design kialakításánál a vállalat PLANET 21 programja értelmében a zöld megközelítést alkalmaztuk, ezért a fa felületek, a konferencia terem üvegfalát díszítő fa dekoráció, a szelektív hulladék gyűjtés lehetősége, a mozgásérzékelők és kizárólag LED fényforrások használata, a teraszon kialakításra kerülő közösségi kert és a zöld növények mind-mind a tudatos koncepció részét képzik.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.
Hozzászólások