Poplart BTL Kommunikációs Ügynökség & Adnio Global

Képek

Az Év Irodája 2016 Döntős



Cím: 1022, Budapest Bimbó út 82-86.

Átadás éve: 2016 Q1

Kialakított terület mérete: 275 m²

Irodában dolgozók száma: 17


Rövid bemutatkozás

A Poplart BTL reklámügynökség kreatív kommunikációs megoldásokat kínál ügyfelei számára a magyar piacon. Két fő tevékenységi köre a csomagolás design, illetve ambient és eladáshelyi promóciós kampányok tervezése és kivitelezése. A cég egy éve saját brandet is létrehozott: byLove márkanéven üzenetes csokoládékat tervez, gyárt és forgalmaz.

Az iroda kialakítása során a legfőbb szempont az volt, hogy ideális munkakörülményeket teremtsen a kreatív és az ügyfélkapcsolati csapat eltérő elvárásai szerint.

Az alkotáshoz szükséges nyugalom megteremtése mellett a kreatív részleg grafikusai számára az is fontos volt, hogy kontrollált fényviszonyokat teremtsünk a monitoron történő tervezéshez.

Az ügyfélkapcsolati/sales-es csapat munkája folyamatos kommunikációt igényel, amely a tág, nyitott térben könnyebben megvalósul. A paravánokkal elválasztott munkaállomások kellő szeparáltságot tesznek lehetővé az elmélyültebb munkához is.

A két részleget az irodavezetésnek helyt adó recepciós pult köti össze, amely a napi operatív ügyintézés helyszíne is. Szintén a központi térhez tartozik a tárgyaló, illetve vele szemben a tágas konyha, amely a legfőbb közösségi tér az irodában.

Az üvegajtóknak köszönhetően a munkára szánt terek egy egységet alkotnak, mégis különállók. Ebbe beletartozik a cégvezetésnek helyet adó sarokiroda is, amely szintén transzparens üzenetet sugároz a munkatársak felé.

Az iroda designjának kialakítását a nagyvárosi, pörgős életforma ihlette. A budai, nyugodt, kertvárosi zöld környezet ellenpontjaként a belső terek modern, industriális hangulata New York időtlen atmoszféráját idézik. A városét, ahol mindig történik valami, amely mindig új izgalmakat tartogat és amely sohasem alszik.

A designelemekben többek között megjelenik Manhattan panorámája, a subwayek színes csempézett falai, közterületi hirdetések színes megjelenései, a SOHO kazettás üvegportáljai és házfalai, valamint a coffee shopok világa.


Okok, amiért a díjra érdemes

A Poplart reklámügynökség – nevéből és piaci pozicionálásából adódóan – a populáris és művészi elemeket egyesíti nemcsak a kommunikációban, de az iroda kialakításában is. Az “Ötletek 10 centivel a föld felett” szlogenünkhöz hűen a design kialakításában is elemelkedtünk a megszokottól.

Az indusztriális felületi kialakításokat harmonikusan ellenpontozzák a vizuális művészetekre utaló, artisztikus tárgyak. A vintage és modern elemek egyszerre alkotnak időtlen tereket, amelyek egy nagyváros szívében megtalálható art stúdiót hivatottak megjeleníteni.

A munkakörnyezet kialakításában egy erre szakosodott osztrák cég tervezőgárdája segédkezett, akik az egyes munkaállomások ergonomikus kialakításáért feleltek. A nyitott irodarészek elrendezése megteremtette az egyes ügynökségi részlegek számára az alkotóműhelyekre jellemző munkakörnyezetet, amely elengedhetetlen az ötleteléstől a kivitelezésig tartó folyamatokban.

Az iroda kialakítása a kollégák és a cégvezetés több évtizedes munkatapasztalatain és elvárásásain alapultak, amely a helyiségek elosztásától a designon át egészen a légkondicionálási megoldásáig terjedt.


Közreműködők

Tervező iroda

Képes-Harjay Zsolt FORM+ART 2003 Kft.

Belsőépítész

Varga Kata - www.vargakata.hu


Hozzászólások