

Cím: 1095, Budapest Máriássy 7.
Vállalatunk, a NEO Property Services Zrt. több mint 20 éves múltra tekint vissza.
Több mint 3 millió négyzetméteren, közel 6 ezer épületben ellátott teljes körű facility management (FM) szolgáltatásunkkal alapításunk óta Magyarország meghatározó létesítménygazdálkodó vállalata vagyunk. Cégünknél ~ 650 munkatárs dolgozik. Forgalmunk 2020. év végére meghaladja a 23 milliárd forintot.
2019. év tavaszától 100%-ban magyar vállalat vagyunk, tulajdonosunk a WING, Magyarország piacvezető ingatlanfejlesztő társasága.
Első sorban nagyvállalatok, jelentős ingatlan portfólióval rendelkező cégek, ingatlanfejlesztők, intézményi befektetők, ingatlanalapok számára kínálunk teljes körű, integrált létesítménygazdálkodási (FM), valamint ingatlankezelési (PM) szolgáltatásokat, kivitelezési és fit-out munkákat. Átlátható működésünk, országos lefedettségünk, ügyfélre optimalizált működési modellünk, saját fejlesztésű CAFM rendszerünk, 0-24 órás Call Centerünk és folyamatos szolgálatot nyújtó mobilcsoportjaink megbízható hátteret jelentenek ügyfeleink számára saját tevékenységük eredményes ellátásához. Országszerte 71 szervizautónk, 133 fő mobilcsoportos és 140 fő helyi karbantartó szakemberünk áll megbízóink rendelkezésére.
1. Dinamikus növekedés
Büszkék vagyunk arra, hogy - a tavalyi kimagasló gazdasági eredményünket követően - idén is organikus növekedést sikerül elérnünk a COVID-19 pandémia közepette is.
A versenyeken elnyert tenderek mellett meglévő ügyfeleink is újabb munkákkal bíztak meg minket. Néhány ezek közül:
Meglévő Ügyfeleinktől kapott új megbízások:
- MOL kiemelt jelentőségű kivitelezési és FM projektek
- MÁV hibaelhárítási feladatok
- SANOFI FM szolgáltatások
- PTE számos kivitelezési projektje
- EAST GATE BUSINESS PARK kivitelezési projektek
Újonnan elnyert megbízások:
- COLOPLAST FM szerződéshosszabbítás
- NKM-MVM FM feladatok
- ALTEO elektromos töltők telepítése
- SIEMENS fit-out munkák
- EVOSOFT (Univerzum Irodaház) FM feladatok
2. Új szolgáltatások bevezetése
Idén több új szolgáltatást is bevezettünk. Az új koronavírus világjárvány támasztotta új
igények kielégítésére áprilisban létrehoztuk Pandémiás Fertőtlenítő Mobil-csapatunkat,
akik az elmúlt időszakban több tízezer m 2 terület, valamint légcsatornák fertőtlenítését
végezték el.
Szeptemberben, Property Management üzletágunk keretei között beindítottuk
Társasházkezelési tevékenységünket. Első ügyfelünk a mai lakáspiacon is különlegesnek
számító okos-otthonokat kínáló Kassák Residence lakópark.
Szolgáltatási portfoliónknak évek óta jelentős tétele az építőipari kivitelezés, az idei évtől
pedig még nagyobb hangsúlyt fektetünk a kivitelezési/fit-out munkákra. Ennek
megfelelően hoztuk létre új szervezetünket, a Kiemelt Beruházási Projektek
Igazgatóságot. Fiatal csapatunk máris olyan projektekkel büszkélkedhet, mint a Telekom
Székház 4.600 m 2 -es új irodaterületének kialakítása, vagy a 4.000 m 2 -es Ericsson bérlemény
kiépítése.
3. Társadalmi felelősségvállalás, fenntartható fejlődés
A korábbi években bemutatott CSR és fenntarthatósági programjaink továbbvitele mellett
februárban csatlakoztunk a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható fejlődésért
(BCSDH) szervezethez, amelynek munkájában azóta is tevékenyen részt veszünk.
Júniusban együttműködési megállapodást kötöttünk az Acces4you International Kft.-vel,
akik irodaházak, kereskedelmi ingatlanok, szállás- és vendéglátóhelyek akadálymentességi
minősítését és tanúsítását végzik.
4. PropTech
Januárban útjára indítottuk a NEO PropTech Club rendezvénysorozatunkat. A havi
rendszerességgel megtartott találkozókra olyan cégeket, hívunk meg közös gondolkodásra,
amelyek kimagasló megoldásokkal rendelkeznek az IoT, AI, PropTech területeken. Célunk
a legkorszerűbb technikák megismerése és beépítése szolgáltatásainkba, annak érdekében,
hogy megbízóinknak a legmagasabb szintű ügyfélélményt nyújthassuk.
5. Munkatársaink tájékoztatása, belső kommunikáció
Munkatársaink tájékoztatása, a belső információ- és véleménycsere elsőrendű fontosságú
Vállalatunk életében. Az eddig jól bevált, munka-központú „hivatalos” kommunikációs
csatornák mellé idén júniusban bevezettük a Yammer használatát. Itt a fajsúlyosabb témák
(pl. a pandémiával kapcsolatos tájékoztatók, a belső elégedettségi felmérés stb.) mellett
könnyedebb stílusú hírek is helyet kaphatnak. Ilyen pl. a munkatársak gyermekeit bemutató
„Babasarok”, a különlegesebb hobbit, sportágat űző kollegákat megismertető „Feljelentő”
rovat, vagy az a cikk, amelyben kollegáink elmesélik, hogyan mentették meg munkájuk során
egy kerítés rácsai közé szorult őzgida életét.
6. ISO 45001 bevezetése
Tavaly az FM cégek közül hazánkban elsőként szereztük meg az ISO 41001-es szabvány
szerinti, a Létesítménygazdálkodási Irányítási Rendszer működésére vonatkozó
tanúsítványt. Idén tovább erősítettük cégünk kockázatkezelő stratégiáját, bevezettük az ISO
45001-es szabvány szerinti, Munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszert,
a MEBIR-t.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.
Hozzászólások