
Cím: 9400, Sopron Ravazd utca 46
A LikeSpace egy startup, ami reagál a munkáltatói piac nagy változásaira és egy új lehetőséget ad az irodai piacnak!
Már a Covid19 előtt is elkezdődött egy reform a munkáltatói szokásokban, ami szerint egyre divatosabbá vált a távmunka és a home office. A vírus helyzet meggyorsította a folyamatot és valósággal belekényszerítette a munkáltatói szegmenst a távmunkába. Ez hosszú távon is megreformálja a gazdaságot és a munkavégzés jövőjét!
Csapatunk felismerte, hogy a távmunka és az otthoni munkavégzés nem ugyanaz és rendkívül nagy károkat okozhat a gazdaságnak az otthon dolgozók nem megfelelő életvitele és csökkenő produktivitása. Sajnos ennek hatására a vállalkozóknak, vállalatoknak sok iroda kapacitása szabadul fel és sokan nem tehetik meg, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak a kialakult helyzetre.
Kutatásaink további eredménye, hogy a cégek kénytelenek támogatni dolgozóik otthoni munkavégzését de irodáik és technikai kapacitásaik nagyrészt kihasználatlanok maradnak és az ezzel kapcsolatos költségeik nem, vagy csak minimálisan csökkennek. A munkáltatónak meg kell továbbá győződnie arról, hogy a dolgozói rendelkeznek a távmunkához szükséges feltételekkel. Az otthoni munkavégzés szabályozását célzó friss kormányrendelet alapján a foglalkoztató már nem dönthet egyoldalúan a home office bevezetéséről. Ezen előírások többek közt a munkahelyi szék és a munkatér méreteit, sőt még a szükséges fényforrások paramétereit is meghatározzák. A feltételek teljesülését a munkáltatónak ellenőriznie kell, és kötelező meggyőződnie arról, hogy adottak a távoli munkavégzéshez szükséges körülmények a beosztottak számára.
A Likespace a fent felsorolt nehézségekre is megoldást biztosít! Összeköti a szabad irodai kapacitással rendelkezőket azokkal a távmunkában dolgozókkal vagy free-lancerekkel, akiknek megfelelő munkakörnyezetre van szükségük. Segíti az irodai kapacitással rendelkezőket, hogy ingatlanjaikból ergonomikus és egészséges környezet formálódjon a jogszabályokkal összhangban. Hiszünk a megosztás alapú gazdaság (sharing economy) fontosságában és ezáltal a versenyképesség növelésében.
Csapatunk egy olyan hálózatot hoz létre, ahol az irodai dolgozók lakhelyükhöz közeli, akkreditált irodákat kereshetnek és napi, heti vagy havi rendszerességgel beülhetnek oda. Szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy egyes irodák ebben az időszakban is jobban kiemelkedjenek és feltegyék magukat egy országos térképre, ami potenciális nemzetközi elérést is biztosíthat számukra. Céljaink egyike a fővárostól távoli régiók megsegítése is, ahol hiány van a rugalmas irodai megoldásokból és a lokális együttműködésekből. Hisszük, hogy a megosztás (sharing) nem megosztó, hanem összekapcsoló, és egy megosztásra épülő gazdaságban felértékelődnek a közösségek, a tudásmegosztás és ezzel növelhető a versenyképesség.
Hazánkban jelenleg egyedüliként a LikeSpace működtet országos elérésű, rugalmas irodai szolgáltatást.
Irodaszolgáltatóink számára létrehoztunk egy oktatási és minősítési rendszert, mellyel irodáikat a modern ergonómia alapjaira helyezhetik. Szolgáltatásunk célja az, hogy optimalizáljuk az emberi teljesítményt, az egészséget és a biztonságot, valamint kielégítsük a felhasználó igényeit, biztosítsuk az ember és környezete közötti harmóniát.
Partnerprogramunk része, hogy szolgáltatóinkat edukáljuk a vírushelyzet irodai kezeléséről, és az erőforrásmegosztás módszereiről.
Bár új startup vagyunk, irodai lefedettségünk és fizető ügyfeleink száma egyre növekszik.
A járványhelyzetre való tekintettel átfogó megoldást nyújtunk, ami a munkaerőpiac közép és hosszútávú változásaira is megoldást ad.
Weboldal: https://likespace.eu
Partnerek: StartIT K&H inkubáció, Startup Sopron, PHI-Divízió Kft, Nyíregyháza nonprofit kft,
Angol ismertetés: https://pozi.io/project/785ca973-2f6d-482c-b184-97053ae8c2ac
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.
Hozzászólások