











Cím: 1117, Budapest Dombóvári út 27.
Átadás éve: 2020 Q2
Irodában dolgozók száma: 25
Bérlő cég: SIÓ-Eckes
Irodaház: BudaPart Gate
A SIÓ-Eckes Kft. Magyarország piacvezető gyümölcslé gyártója, amely a nagy múltú siófoki telephely mellett a budapesti irodában dolgozó munkavállalóknak is köszönheti sikerét. A vállalat a korábbi iroda körülményei – szűkös, levegőtlen, szétdarabolt helyiség –, a kollégák kollaborációjának új szintre emelése és a vállalati értékek erősítése érdekében döntött úgy, hogy új irodát alakít ki a fővárosban.
Irodaépület: az új irodának otthont adó épület kiválasztásánál döntő szempont volt a vállalat fő értékeként definiált természetközeliség és fenntarthatóság, valamint Siófok egyszerű megközelíthetősége is. Ezen tényezők miatt esett választásunk az új Budapart városnegyed elsőként átadott irodaházára, a GATE épületre. A komplex kereskedelmi- és szolgáltatásmixet kínáló új városnegyedet a lüktető, vízparti világvárosi életérzés és az egyedülálló természet- és vízközeli rekreációs lehetőségeket kínáló 20 hektáros zöld környezet kettőssége teszi izgalmas, emberközpontú munkakörnyezetté. A cég fenntarthatósághoz kapcsolódó céljaihoz igazodóan az épületet a LEED környezettudatos épületminősítési rendszer követelményeinek megfelelően építették, amely ezzel elnyerte a „Gold” fokozatú tanúsítványt. A korszerű technológiák és energiahatékony gépészeti megoldások lehetővé teszik, hogy az iroda fenntartható módon működjön és rugalmasan igazodjon a munkatársaink dinamikusan változó elvárásaihoz. A közeli autópálya pedig a siófoki gyár egyszerű elérését teszi lehetővé. Az irodahelyiség kiválasztásakor is döntő szempont volt a szabadtérhez való közvetlen kapcsolat, így esett a választás az épület 8. emeletén található irodára, ahonnan a majdnem 60 nm-es teraszról egyedülálló kilátás nyílik a Kopaszi-gátra.
Irodahelyiség:
Funkcionális kialakítás: Az irodahelyiség funkcionális kialakításánál a legfontosabb szempont a dinamikus munkavégzés igényeihez való illeszkedés és a kollaboráció erősítése volt. Erre alapozva minimalizáltuk a rögzített munkaállomásokat és több olyan részt alakítottunk ki, ahol akár a nem egy szervezeti egységhez tartozó munkavállalók együttműködését tudtuk megkönnyíteni. Az akár 20 fő fogadására is alkalmas nagy tárgyaló mellett több kisebb tárgyalóhelyiséget, folyosói „beülőket”, valamint a klasszikus munkafolyamatokat megtörő, kényelmes foteleket és kanapékat magába foglaló ún. „chill” szobát valósítottunk meg. Utóbbi helyiség az iroda kialakításának közösségépítő és inspirációs céljainak elérését is hatékonyan támogatja. Emellett a világos, központi helyen lévő konyha és a már említett terasz hivatott a munkavállalók személyes kapcsolódásait erősíteni. Az átláthatóságot az iroda „U” alakja és a folyamatos „fényárt” biztosító üvegfelületei is erősítik. Az irodát a klasszikus munkaállomásonként kialakított marketing, sales és pénzügy open office részek, illetve a szintén üvegfallal határolt, minimalista stílusban kialakított igazgatói irodák teszik teljessé.
Design kialakítás: Az irodahelyiség design-jának kialakításakor szintén a vállalati értékek erősítése volt a célunk. A természetközeliséget a fa bútorok, a zöld mohafalak és a dzsungel érzetet keltő növényrengeteg támasztja alá. A gyümölcsök iránti több évtizedes rajongást a fő open office falon található nagy méretű, élethű gyümölcsképek, a hazai gyümölcsökhöz igazodó színhasználat, valamint a „Chill” rész gyümölcsoszlopa erősíti. A siófoki és a budapesti lokáció egységét pedig az óriási Balatont ábrázoló mohafal biztosítja vizuálisan. A design kialakításakor fontos szempont volt továbbá az inspiráló, dinamikus környezet megteremtése, amelyet az erőteljes, de mégis elegáns szín- és formahasználattal valósítottunk meg. Szintén kiemelt tényező volt a márkáink megjelenítése: a nagy tárgyaló SIÓ márkaelemeket kapott (fő falon található image kulcsvizuál és egyéb POS-ek), a kis tárgyaló a hohes C-hez kapcsolódik (mohából kialakított logó a falon), a „Chill” helyiség oszlopán található gyümölcsök pedig a Yo szörp márkánkat idézik.
Véleményünk szerint a díjra a vállalati értékekhez való igazodás, azok integrált, koherens megjelenítése és erősítése tesz minket elsősorban érdemessé. Úgy véljük, a „természetvezérelt vállalat” stratégiai fókusza mind a fenntartható irodaépület és a vízközeli környezet kiválasztásakor, mind az iroda belső tereinek, design-jának kialakításakor maradéktalanul érvényesült. A modern, dinamikus vállalati kultúra maximálisan megjelenik az aktivitás-alapú munkaállomások kialakításában, ami hatalmas lépés számunkra a klasszikus értékeket képviselő, régimódi korábbi irodánkhoz képest. Emellett azonban a siófoki gyökerek és a zamatos hazai gyümölcsök megjelenése is kiemelt hangsúlyt kapott. Márkáinkra szintén méltán lehetünk büszkék, ezért is kaptak egyértelmű brandinget az iroda kiemelt helyiségei. A nagy méretű üvegfalakon beszűrődő természetes fény az átláthatóságot, transzparenciát közvetíti, míg a központi helyen lévő közösségi terek a csapatösszetartás szimbólumai. Bár nem volt egyszerű számunkra az irodabelső kialakítása és a költözés – hiszen mindkettő a pandémia első hullámának időszakára esett – a csapat összefogásával és kiváló partnereinkkel ez is sikerült.
Meggyőződésünk, hogy a különbség egy jó vállalat és egy kiemelkedően hatékony és sikeres vállalat között az ott dolgozó emberekben rejlik. Biztosak vagyunk benne, hogy a zöldövezeti légkör, a szolgáltatások széles köre, a vidám, színes iroda vagy a gyönyörű teraszunkon elköltött ebédek inspirálóan és motiválóan hatnak a kollégákra.
A kollégák véleménye alapján az új irodaválasztással kapcsolatos céljainkat maradéktalanul elértük, és lelkesedésüket az iroda iránt még a pandémia sem törte meg (természetesen szigorú higiéniai előírásokat betartva).
Az új iroda számunkra a vállalati kultúra fejlesztésének és a közösség erősítésének szimbóluma, amely méltó egy modern, piacvezető vállalathoz, így többet jelent számunkra pusztán falaknál és bútoroknál – bármilyen design-osak legyenek is azok.
Irodabútor
Tóth-Holz Kft
Design & Build
Fazekas Viktória Réka és Vukov-Várnagy Éva
Green Print
Top Trade Kft.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.
Hozzászólások