Europ Assistance Hungary Kft.

Képek



Cím: 1132, Budapest Váci út 36-38

Átadás éve: 2020 Q4

Kialakított terület mérete: 813 m²


Rövid bemutatkozás

Rövid bemutatkozás:

Az Europ Assistance 1963-as franciaországi megalakulása óta a világ egyik vezető, referencia szintű assistance - professzionális segítségnyújtás - szolgáltatója. Világszerte több mint 115 millió ügyfél számíthat a nap 24 órájában bármikor arra, hogy egyetlen telefonhívással azonnali segítséget kaphat munkatársainktól és partnereinktől amennyiben utazása közben, vagy otthonában probléma merül fel, esetleg más jellegű, például egészségügyi szervezésben nyújtott segítségre vagy egyéb információra van szüksége.


Előzmények, adottságok:

Már régebben megfogalmazódott az Europ Assistance részéről az igény, hogy a magyarországi cégközpont az addiginál modernebb, világosabb, jobb szellőzésű, hatékonyabb terület-kihasználású és minden más szempontból is kedvezőbb adottságú irodakörnyezetben szeretne működni. Hosszas keresés után a cégvezetés végül a Váci úti helyszín mellett döntött, a lokáció és az épület kedvező adottságai miatt. A döntést és a kialakítással kapcsolatos egyeztetéseket követően a munkálatok 2020 márciusban kezdődtek el. A kivitelezés két ütemben zajlott az első ütem területeit júniusban, a második ütemét októberben birtokba is vehette a Bérlő. Az alaprajzi elrendezés elkészítését, a belsőépítészeti kialakításokat, az anyagok kiírását, beszerzését és a megvalósítás menedzselését a bérbeadó, a Generali Ingatlan kollégái végezték térítésmentesen, mindvégig a Bérlővel egyeztetve, melynek eredményeként a projekt gördülékenyen haladhatott, illetve a költségeket is hatékonyabban lehetett figyelemmel kísérni és optimalizálni.


Célok, megvalósítás:

Az irodaterület kiválasztása és kialakítása során mindvégig arra törekedtünk, hogy az eltérő munkafolyamatok/tevékenységek és funkciók számára jól elkülöníthető módon, ugyanakkor barátságos és motiváló környezetben biztosítsunk helyet. Alapvető szempont volt emiatt, hogy természetes fényben gazdag, funkcionálisan jól használható, levegős terek kerüljenek kialakításra.
A korábban meglévő építészeti alaprajzi elrendezés, „cellás” helyiség-felosztásai teljes mértékben elbontásra kerültek.
A térformálásnál, beépítendő anyagok kiválasztásánál kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a helyszín adottságait az új elvárások megvalósítása érdekében a lehető legjobban ki tudjuk használni.
A 3,50 m belmagasság (álmennyezet bontás után), illetve az épületszárny teljes hosszában végigfutó üvegezett határoló falak jelentősen növelik a térérzetet. Ez lehetőséget adott arra is, hogy antracit szürke színre festett felületet hozzunk létre a födémen anélkül, hogy ez a domináns szín nyomasztóan hatna. Az így kialakított térben a befüggesztett lámpatestek lebegő hatást keltenek. Az álmennyezet elbontása a kedvezőbb légtérarány mellett, pozitívan hatott a gépészeti eszközök üzemeltethetőségére is. A fizikai hibák így könnyebben észlelhetők és a rendszeres karbantartások is egyszerűbben és gyorsabban elvégezhetők. A szükséges térelhatárolásokhoz megfelelően hangszigetelő, többrétegű üveget, illetve laminált bútorlapot alkalmaztunk hangszigetelő betéttel.


Okok, amiért a díjra érdemes

Egy 25 éves, az adott kor műszaki színvonalán létesült épületben egy minden tekintetben XXI. századi, korszerű irodaterületet valósítottunk meg, ahol a különböző terek kialakításánál kifejezetten figyeltünk arra, hogy az open office elrendezés már ismert, jellemző hibáit elkerülve a nyitott terek mellett kellő számban álljanak rendelkezésre tárgyalók, csendes fülkék, fókusz szobák, pihenő területek; - ahol igény szerint van lehetőség nyugodt körülmények között tárgyalni, egyeztetni, dolgozni vagy épp telefonálni.

Emelhető asztalok, kanapék, élő növények, hangfogó panelek emelik az iroda nívóját, növelve ezzel a munkavállalók komfortérzetét is. Felszámoltuk a vezetői irodákat, beleértve az ügyvezető igazgatóét is. A terület kihasználtságának maximalizálása érdekében pedig shared desk-ek is kialakításra kerültek. A munkatársaknak koncentrált módon és dedikáltan biztosítottunk szekrényeket, ahová a személyes tárgyaikat elzárhatják.

A korszerűen berendezett, kényelmes és meglehetősen nagy étkező, lehetőséget nyújt a munkatársaknak az ételek nyugodt körülmények közötti elfogyasztásán túl, közösségi életet is élni vagy a pihenő idejüket eltölteni.

A kialakítás során szintén fokozott figyelmet fordítottunk arra is, hogy az ökológiai lábnyomunkat csökkentsük: ennek érdekében meglévő bútorok kerültek átalakításra és felújításra, így az új bútorok beszerzését is minimalizáltuk. A helyiség-, és helyi világítás kialakításához mindenhol LED-es megoldást alkalmaztunk, ahol lehetett fényerő szabályzóval vezérelve. A beszerzett konyhai gépek esetén is különösen figyeltünk az energiahatékonyságra. A külső árnyékolók felújítása során új, a korábbinál jobban szigetelő vásznak kerültek felhasználásra és az irodaterület fölé telepített napelemek is jelentősen csökkentették az iroda nyári időszakban történő felmelegedését, optimalizálva a hűtési költségeket. A hűtő-fűtő rendszer szivattyúi kivétel nélkül energiatakarékosra lettek kicserélve, ami szintén jelentős energia megtakarítást eredményez.

Összességében véve sikerült egy a Bérlő igényeit minden szempontból figyelembe vevő, tágas, világos, levegős és modern, mégis barátságos irodaterületet kialakítani úgy, hogy az assistance tevékenységet végző társaság munkatársai zavartalanul végezhessék egymás környezetében mindennapi munkájukat.


Közreműködők

Projektmenedzsment

Generali-Ingatlan Kft

Tervezés / belsőépítészet

Generali-Ingatlan Kft.

Kivitelezés / Fitout

Generali-Ingatlan Kft.


Hozzászólások

Érdekelnek a legfrissebb infók a versenyről? Iratkozz fel!