_2020/a1d5a82e513bba6cf01a337e205b60ae.jpg)
_2020/1b2e0587504559c562e0f8f9d1730b05.jpg)
_2020/b29e474c8b5608b8f593429f09f7d209.jpg)
_2020/6a4f16c60b3109f3cebfe15d6b0aa7b8.jpg)
_2020/5de3e1d3a52f5cecf5e285969fdced8a.jpg)
_2020/02daad948040b4ca062cb5aae1d0fc79.jpg)
_2020/aa2829b47fe07763c7c73fa465a157a6.jpg)
_2020/f0d0f56eccc259d733520724a8c84a31.jpg)
_2020/59ec9b525c9b0bc28caad58a038674ba.jpg)
_2020/af8ad948d1251882a12f1d3c14b060df.jpg)
_2020/21bac05bd1e2fc164aa1b6c567784beb.jpg)
_2020/0c2edd4c4f842ba7ab2966aabf184aa0.jpg)
Cím: 1052, Budapest Türr István utca 8.
Irodakialakítási és alapépületi monitoring.
A DVM group komplex szerepe a Raiffeisen-projektben
A Raiffeisen Bank magyarországi működésének fontos mérföldköve volt új székházának kiválasztása és annak minőségi építészeti kialakítása. A feladat a Raiffeisen Bank Zrt. közel 1.600 budapesti munkatársának egy helyen történő elhelyezése volt, az egyes funkciók megfelelő elválasztásával, az egységes cégarculat és belsőépítészeti homogenitás megőrzése mellett. A hazánk legátfogóbb integrált építőipari szolgáltatásait nyújtó DVM group projektmenedzsment divíziója a bank által kezdeményezett tenderkiíráson a projekt belső kialakításával kapcsolatos műszaki ellenőrzési és műszaki bérlőképviseleti feladatokra nyert el mandátumot.
A megbízás három fázisban valósult meg 2019. január és 2020. augusztus között. Az első fázis fókuszában a belsőépítészeti kiviteli tervek véleményezése és a költségcsökkentő javaslatok elkészítése állt az építész, gépész és elektromos szakágakra vonatkozóan. A második ütemben a kivitelezés műszaki ellenőrzése, a műszaki változások véleményezése és nyomonkövetése, az előrehaladás elemzése, a kritikus elemek és munkafolyamatok diagnosztizálása, és az azokra adott pontos megoldási javaslatok megtétele volt a feladat.
A két cég közötti sikeres együttműködés organikusan fejlődött egy, az eredeti felkéréshez képest nagyságrendileg kibővített megbízatássá. 2020. januárjától a DVM group a fit-out munkálatok monitorozása mellett már az Agora irodaház alapépületi kivitelezési munkáinak előrehaladását is figyelemmel kísérte. Az irodakialakítással kapcsolatos műszaki szempontokhoz igazodó általános folyamatkövetésen túl a DVM group szakértői meghatározták a kritikus úton lévő alapépületi részmunkafolyamatokat, illetve elemezték a használatbavételi eljárás ütemezését.
A fontos megbízói döntésre így emlékszik vissza Simon Zoltán, a Raiffeisen Bank Központi Beszerzési és Kiszervezett Szolgáltatások Főosztályvezetője: „A szoros határidők tarthatósága érdekében cégünk 2019 év végétől nagyobb rálátást kért a fejlesztőtől az alapépületi kialakítás kapcsolódó területeire. Egy Agora nagyságrendű irodafejlesztés esetében elkerülhetetlen műszaki és időzítésbeli kihívások hatékony kezelésében elengedhetetlen volt számunkra a DVM group pontos helyzetértékelése és szakmai iránymutatása.”
Schüller Márkus, a DVM group PM divíziójának vezetője hozzátette: „Nagy megtiszteltetésként éltük meg, hogy egy évnyi minőségi együttműködést követően nagyságrendet léptünk a ránk bízott feladatok terén. A Bank által az alapépületi munkák előrehaladásának monitorozásárára és a részleges műszaki ellenőrzésre adott kiegészítő feladatokon keresztül teljes komplexitásában volt alkalmunk megismerni az Agora irodaprojektet és annak összefüggéseit.”
A műszaki ellenőrzés harmadik fázisában az együttműködés területeit a műszaki átadás-átvétel szakmai támogatása, a részletes hibalista készítése, a javítások visszaellenőrzése, a beüzemelések felügyelete és ellenőrzése, a megvalósulási dokumentáció átnézése, valamint a szükséges javítások bekérése jelentette, amelyben fontos állomás volt a júniusban megkapott használatbavételi engedély.
Tóth Zoltán, a Raiffeisen Bank jelen irodaprojektjéért is felelős Létesítménygazdálkodási Csoportvezetője így összegezte a két cégcsoport közötti együttműködés jellegét és minőségét: „A DVM groupban olyan szakmai partnerre találtunk, aki nem kizárólag műszaki információkkal látott el minket irodakialakításunkkal és a kapcsolódó periférikus feladatokkal összefüggésben, de olyan piaci ismerettel és gyakorlattal is felvértezett minket, amelyre csak több évtized releváns tapasztalata révén tesz szert egy műszaki bérlőképviselő. Cégcsoportunk számára kimagasló hozzáadott értéket képviselt a projektben ez a fajta támogató, gyakorlatközpontú, tájékozott és naprakész műszaki ellenőri részvétel mind a PM, mind a kivitelezés területén, de még a funkcionáló épület beszabályozása, finomhangolása során is.”
1.) támogató, gyakorlatközpontú, tájékozott és naprakész műszaki ellenőri részvétel
2.) több évtizednyi know-how átadása az ügyfél számára
3.) a fitout munkákon túli részvétel az alapépületi műszaki koordinációban
4.) minőségi műszaki bérlőképviselet
5.) sikeresen lezárult együttműködés, az azt követő kiemelt médiamegjelenésekkel
1. Raiffeisen – Budapest AGORA (Műszaki tanácsadás és műszaki bérlőképviselet)
2. Ingatlan.com Zrt. – Budapest Millenáris Avantgarde Irodaház (Technical Due Diligence: műszaki átvilágítás)
3. Ford Hovány – Szentendre (Technical Due Diligence: műszaki átvilágítás)
4. Nanushka – Budapest (Technical Due Diligence: műszaki átvilágítás)
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.
Hozzászólások