










Kivitelezés / Fitout
BePro
Fotók
Orosz György (Alcedo-Artis Kft.)
Cím: 1117, Budapest Buda-part tér 2
Átadás éve: 2020 Q3
Kialakított terület mérete: 1256 m²
Irodában dolgozók száma: 130
Bérlő cég: IFUA Horváth & Partners Kft.
Irodaház: BudaPart Gate
Az IFUA Horváth & Partners a Horváth & Partners csoport független, nemzetközi vezetési tanácsadó cég magyarországi tagvállalata, jelenleg több mint 130 munkavállalót foglalkoztat. Az IFUA vezetése 2019-ben, 20 év után döntött a költözés mellett. Az új irodába való költözés célja olyan 21. századi irodai tér és munkakörnyezet biztosítása úgy a munkavállalók, mint az ügyfelek részére, ami méltó módon közvetíti a cég értékeit számukra.
A járványhelyzet az új iroda kialakítását már a kivitelezés szakaszában érte el. Ennek ellenére bizonyos funkciók újratervezésével, a tanácsadói munkaállomások újragondolásával, a tárgyalók felszereltségének kiegészítésével az IFUA új irodája a pandémia ideje alatt is biztonságos munkakörnyezetet biztosít a munkatársak és az ügyfelek számára.
Az IFUA a járványhelyzet kezdete óta a következő munkakörnyezetet tudja biztosítani az új irodában, a munkatársak otthonában és az online térben:
- A tavaszi karantén időszak óta a munkatársaknak nem kötelező az irodába való bejárás,
teljességgel megengedett az otthoni munkavégzés. Az otthoni munkavégzés már a járvány
előtt is engedélyezett volt, de tavasz óta természetessé vált az, hogy otthonról tartunk
megbeszéléseket mind a munkatársakkal mind az ügyfelekkel.
- A munkatársak számára laptop és munkahelyi telefon mindig is biztosított volt. A járvány
kezdetekor a munkatársak vihettek haza ergonomikus irodai
székeket és monitorokat, melyeket azóta is használhatnak az otthonukban.
- Az IFUA Covid szabályzata az aktuális járványhelyzetnek megfelelően korlátozza az egyidejűleg az irodában tartózkodó munkatársak és vendégek számát, illetve helyiségenként az irodai tárgyalók maximális befogadóképességét.
- Az irodában a tárgyalókban, illetve azokon a helyeken, ahol a távolságtartás szabályai nem tarthatók, kötelező a maszkhasználat.
- Az irodában a járványhelyzetben érvényes szabályok az irodában mindenhol jól láthatóan, az
irodai dizájnnal harmonizáló módon kerültek megjelenítésre.
- Az irodában a tárgyalókat úgy alakítottuk ki, hogy azok online és hibrid megbeszélésekre is
alkalmasak legyenek. Ez a szempont az új iroda kivitelezése során új IT eszközök beszerzését
is jelentette.
- Az irodában található paravánnal elválasztott munkaállomások, a tárgyalók és az iroda belső folyósójának teljes hosszában kialakított egyszemélyes munkahelyek is alkalmasak arra, hogy a munkatársak az irodában közösen, mégis egymástól szeparáltan tudjanak dolgozni.
- Az IFUA éves legnagyobb rendezvénye, a BMCF idén webinárium formájában, online került
megrendezésre. Az online esemény megszervezésére az új iroda közösségi terében, a
cafetériában lett stúdió berendezve. Az esemény látogatottsága kiemelkedően magas volt az
újszerű megoldásnak köszönhetően.
- A tavaszi karantén megkezdése óta a munkatársak számára a következő online események
érhetőek el:
o Céges és szervezeti egység szintű csapatépítő rendezvénye
o Heti rendszeres vezetői tájékoztató
o Kéthetente délutánonként külsős meghívottakkal érdekes témák feldolgozása
o Az IFUA tudásmegosztó szakmai napjai is online kerülnek megrendezésre
- A munkatársak számára kifejlesztettük a Safe return to work blended learning applikációt, amivel segítjük a kollégákat, hogy az új irodai szabályokat megtanulják, megszokják.
- A megbetegedő munkatársak és hozzátartozóik számára az IFUA minden támogatást megad a tesztelés elvégzéséhez és a mielőbbi gyógyuláshoz.
A megfelelő munkakörnyezet kialakításán túl, a munkatársak bizonytalanságát, testi és lelki egészségét megőrzendő, az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a cég a munkavállalók számára:
- Március óta kéthetenként kedd délután, a munkatársak körében nagyon népszerű, kötetlenebb, online beszélgetést szervez a cég felsővezetése, mely a tájékozódást és a bizonytalanságérzet csökkentését célozza, és a címe „A világ körülöttünk…”. Ebbe a beszélgetésbe a téma neves hazai szakértői is becsatlakoznak, ezzel hiteles információt biztosítva a munkatársak számára.
- Az IFUA hagyományosan félévenként tart tudásmegosztó napot a munkatársak számára, szakmai IFUA nap elnevezéssel. Idén az online esemény közben házhozszállításos „közös” elkészítős vacsorát kapnak a munkatársak, ezzel is újabb biztonságos közös élményt nyújtva számukra.
- A munkatársak számára mentális egészség programot szervez a cég, melyben a munkatársak egyéni pszichológiai konzultációt vehetnek igénybe és csoportos lelkiegészség megőrző programon vehetnek részt.
- Az IFUA online sportok (pl. zumba vagy pilates) megszervezését vállalta a munkatársak számára, és ezeket a sportkártyán keresztül ingyenesen juttattja számukra.
Mindezen intézkedések is hozzájárultak ahhoz, hogy 2020-ban az IFUA munkatársak fluktuációja az előző évekhez képest jóval alacsonyabb.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.
Hozzászólások