








Cím: 9023, Győr Körkemence u. 8.
A TabLog egy digitális vendég és dolgozó érkeztető megoldás, amely több rendszer összehangolt működésével élvezetes érkeztetést és hatékony vendég menedzsmentet biztosít irodaházak és vállalatok számára.
Bármilyen calendar alkalmazással összehangolható meghívó kezeléssel, tableteken futó gyors és akár érintésmentes regisztrációval és automatizált értesítési rendszerrel teszi a belépést és a vendégfogadást kényelmessé és hatékonnyá.
A rendszer hátterében működő felhő alapú tartalomkezelő rendszer segítségével lehetőség van a regisztráció során megjelenő vizuális elemek és tartalom testreszabására. A beléptetéshez kapcsolódó adatokat minősített adatbázisban tároljuk, és segítjük a vendégmenedzsmenttel kapcsolatos döntéshozatalt.
A TabLog segítségével a vállalatok és irodák vendégeiket fennakadás nélkül, a XXI. század elvárásainak megfelelően fogadhatják, adataikat és nyilatkozataikat a GDPR szabályozás szerint kezelhetik papírmunka és akár recepciós munkatárs nélkül.
Megoldásunk a vendégfogadáson túl alkalmas dolgozói beléptetésre, parkoltatásra és rendezvények, konferenciák résztvevőinek meghívására is és könnyedén összehangolható a beléptetés során használt eszközökkel.
Az irodaházi beléptetéshez sokszor kapcsolódnak kényelmetlenségek, mint a sorbanállás és várakozás, a többször bediktált, kockás füzetbe bejegyzett személyi azonosítók, vagy a hosszas várakozás a vendéglátónkra. A TabLoggal ezeket a kellemetlenségeket kiiktatjuk a beléptetés folyamatából, és az érkezést fennakadás nélkülivé és élvezetessé tesszük az innovatív megoldásokat magába foglaló rendszerünkkel. Segítjük az irodákat, cégeket, hogy modernizálják recepciójukat és a vendégmenedzsment teljes folyamatát hatékonnyá, kényelmessé tegyék, növelve a digitális és fizikai biztonságot.
2020-ban az irodai vendég érkeztető rendszerünk mellé egy webről letölthető dobozos termék létrehozásán dolgozunk, amely egyszerű, biztonságos és olcsó megoldást kínál többek között KKV-k számára a dolgozói és vendég menedzsmentre. A rendszer magába foglal egy dolgozói applikációt és egy vendég regisztrációs modult, ami akár külön, akár egyben is elérhető a vállalatok számára. A rendszer telepítése nem igényel semmilyen technikai-, vagy fejlesztői supportot, az telefonokra, tabletekre letöltött applikáció azonnal használható a jogosultságok megvásárlását követően.
A regisztrációs applikáció célja az érkező vendégek és munkatársak regisztrálása, beléptetése akár recepciós munkaerő nélkül. A dolgozói alkalmazás pedig alkalmas home office menedzsmentre, illetve push üzenetek fogadására.
A rendszer amellett, hogy jelentős költségmegtakarítást biztosít a recepciós munka optimalizálásával, az érintésmentes beléptetés lehetőségével minimalizálja az egészségügyi kockázatot, és lehetővé teszi a home officeban dolgozó munkatársak beléptetését is.
AZ ÉRKEZÉS ÉLMÉNYE, INNOVÁCIÓ, KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG, DIGITÁLIS ÉS FIZIKAI BIZTONSÁG.
Bayer Hungaria
A gyógyszercég budapesti, az Alkotás Point-ban található központjában rendszerünk segítségével történik a látogatók érkeztetése.
Eiffel Palace – Horizont
A főváros egyik tényleg prémium irodaházában, mely többek között a PWC tanácsadócégnek is otthont ad, 2018 ősze óta működik a rendszer.
Monsanto
A világcég 3 magyarországi telephelyén, összesen 4 ponton került bevezetésre a TabLog.
BudapestONE
A főváros nyugati kapujában elhelyezkedő ikonikus irodaház fejlesztője, a Futureal, nyitott az innovatív, 21. századi, modern technológiai megoldásokra, fontos számára a bérlők maximális kényelme, biztonsága és megelégedettsége. A Budapest One idén átadott 1-2 ütemében a bérlők ezt a korszerű rendszert használják: a vendégek érkeztetése Tablog-on keresztül történik.
Adwance Tower I-II.
Az ERSTE Alapkezelő tulajdonában lévő épületek a Váci úton a 41. és 43. szám alatt találhatók. Legnagyobb bérlő az ingatlanban a KPMG.
*A nevezési anyag fotói a Budapest One recepcióján készültek.
Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.
Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com
Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.
Hozzászólások