STRABAG Property and Facility Services Zrt.

Képek

Az Év Üzemeltető Cége 2014 - III. helyezett



Rövid bemutatkozás

Az ügyfeleink számára több mint egy évtizede, folyamatosan biztosított kimagasló szolgáltatási színvonal, a partneri együttműködés során megvalósított bizalom, és közösen kialakított értékek eredményeként 7 ügyfelünk vonatkozásában szerződéshosszabbítás keretében folytathattuk együttműködésünket.


Okok, amiért a díjra érdemes

2014-ben az üzemeltetési piac valamennyi szegmensében értünk el akvizíciós sikert, közbeszerzésekben és zártkörű meghívásos tendereken egyaránt, ezáltal portfóliónkat 10 új ügyféllel, 17 új projekttel és 1,45 millió négyzetméterrel növelve.
Nagy sikerként tartjuk számon, hogy cégünk nyerte el az üzemeltetési piac legjelentősebb tenderét, valamint újabb referenciát szereztünk gyáripari üzemeltetésben.
Büszkék vagyunk arra, hogy a társadalmi felelősségvállalási programunk keretében több éve kiemelt támogatója vagyunk a Bátor Tábor Alapítványnak és a Heim Pál Gyermekkórháznak.
Elnökségi szerepvállalással alapító tagja vagyunk a LEO-nak (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége).


Főbb ügyfelek, referenciák

Magyar Telekom, MOL, WING, Magyar Nemzeti Bank, MÁV IK, FGSZ, IVG, Immofinanz, Erste Bank, OBI, KIKA, Mercedes-Benz, UBS, Magyar Államkincstár, Penny Market, LIDL, ASIA Center, NAV, GYSEV, MTVA, Johnson Controls, CMI Park Center, TIGÁZ, Semelweis Orvostudományi Egyetem, FŐTÁV, HGA Capital, Coloplast, HB Reavis, Resideal

Üzemeltetési folyamatainak, és ügyfeleink teljes körű támogatása érdekében saját, web technológiára épülő „vékony kliens” szoftvert használunk SMBS (STRABAG Managing Buildings System) néven. Felismerve a mobil technológiában rejlő lehetőséget, cégünk ügyfelei számára bevezettük üzemeltetési szoftverünk releváns alkalmazásainak platform-független, mobil felületen történő elérhetőségét és kezelését. Ezáltal megvalósítottuk a „Kézben tartott FM szolgáltatások” projektünket.
Az üzemeltetést végző szakembereink, mobil csoportjaink, karbantartó személyzetünk, a mobil eszközeiken futó SMBS szoftverünk használatával valósítják meg az ügyfeleink azonnali, online tájékoztatását valamennyi üzemeltetési, karbantartási és hibajavítási folyamatról, így biztosítva számukra állandó visszajelzést.


Hozzászólások