PQS cégcsoport

Képek

Az Év Üzemeltető Cége 2014 - II. helyezett



Rövid bemutatkozás

Gyors, rugalmas reagálás, jól szervezett és hatékony ellátás! Minden ügyfélnek erre van szüksége napjainkban és PQS arra törekszik, hogy ezek a szempontok érvényesüljenek a mindennapokban. Meglévő ügyfélkörünktől újabb és újabb feladatokra kaptunk felkérést az év során, illetve kollégáink proaktív, tanácsadói szemlélete segíti terjeszkedésünket és ügyfeleink fenntartható működését.


Okok, amiért a díjra érdemes

Meggyőződésünk, hogy a 2013-ban befejezett országos szolgáltatói hálózat építési projekt hiánypótló jellegű a piacon, hiszen mint minden más ágazatban, az FM-ben is jellemző a Budapestre centralizáltság. Olyan munkavállalói és alvállalkozói hálózattal, valamint folyamatszervezési gyakorlattal rendelkezünk, amely lehetővé teszi a megfelelő ellenőrzött minőségű ellátást az ország minden pontján, akár két órás feladat ellátási határidő vállalásával. A kidolgozott rendszer széles körben történő értékesítéséhez szükséges koncepció kidolgozása az idei év feladata volt, amely a IV. negyedévre meghozta gyümölcsét és egy országos kiskereskedelmi partnertől nyertünk el megbízást több évre.

Továbbra is erősségünknek tartjuk, az összetett, nagy hozzáadott értékű megbízások ellátását, ahol kiemelt szerepe van a sokoldalúságnak és a szakmai alkalmazkodásnak.

Ügyfeleink számára biztosított a lehetőség az idei évtől, hogy csatlakozzanak beszerzési klaszterünkhöz, amelynek révén többek között csökkenthetik energia és üzemanyag kiadásaikat.

2014-ben folytatódott a termékfejlesztési törekvésünk, elindítottuk új üzletágunkat, amely bérraktározási, komissiózási és országos szállítmányozási feladatokat fog ellátni jövő év elejétől az idén elnyert első megbízás révén.


Főbb ügyfelek, referenciák

- FKF Zrt
- Raiffeisen Bank
- Junior Zrt
- Magyar Igazságügyi Akadémia
- MNB
- Henkel
- Temic Continental
1.) Az elindított raktározási és szállítmányozási szolgáltatás web alapú támogatását szolgáló szoftver fejlesztése.
2.) Beszerzési klaszter elérhetővé tétele az ügyfelek részére költség hatékonysági céllal.
3.) A már bevezetett CAFM rendszer további fejlesztése, árajánlat készítő és számlázási modullal történő bővítése.
4.) Beruházás finanszírozási megoldások termékfejlesztése meglévő ügyfélkör számára.
5.) Létesítménygazdálkodási Bsc Szak előkészítésében való aktív részvétel az Edutus Főiskolán és a már elindított szakon oktatói tevékenység.


Hozzászólások