Helix Kft.

Képek



Cím: 1115, Budapest Bartók Béla 105-113


Okok, amiért a díjra érdemes

Egy olyan széleskörű adatforrásokon alapuló és komplex információkat egyszerűen - szinte egy mutatóra redukáló - interaktív térképes megoldást sikerült több éves munkával megvalósítanunk, amely egy-egy lokáció kapcsán egyszerre mutatja meg:
- a közelben lévő lakásokra és lakókörnyezetre vonatkozó információkat
- a helyben lakó háztartások demográfiáját, élethelyzetét és tipizált vásárlói kosarát
- a környéken megforduló emberek becsült jövedelmi/vagyoni helyzetét
- a közelben lévő munkáltatókat, céges információikat és dolgozóikra vonatkozó információkat
- a környéken mozgó tömegek irányát és vonulási útvonalát
- az irodaházakat és elérhető szolgáltatásokat
- a környék egészségügyi szolgáltatóinak, oktatási intézményeinek főbb adatát,
és minden környéken lévő és utcára nyíló üzlet/bolt leíró információit.

Mindezzel egy olyan eszközt adva:
1. a felhasználók/bérlők kezébe, amely segíti meghatározni a számukra legidálisabb helyet az új üzlet kiválasztásához és;
2. a bérbeadók kezébe egy olyan információhalmazt, amellyel megtalálhatják a legjobb (legtöbb profitot realizáló és hosszú távon működőképes) bérlőket.

Ezeken túlmenően rengeteg olyan leíró információval rendelkezünk egy-egy lokációval kapcsolatban amellyel retail értékesítési kampányokat pl.:szórólapozási tevékenységet tudunk optimalizálni vagy mikro-piaci információkat szolgálatni akár település/utca/házszám szinten.

Büszkék vagyunk arra, hogy megoldásunk segítségével az ezt használó vállalkozások - lokációik vonatkozásában - sokkal tudatosabb és tényekkel alátámasztott, megalapozott döntéseket hoznak, ezzel hosszú távon fenntartható és profitábilisabb is a működésük.

Megoldásunk nem csak a hazai piacon, de egész európában egyedülálló.


Főbb ügyfelek, referenciák

Nagy lakossági kereskedelmi bank - jelenlegi ATM hálózat tipizálása és ideális ATM lokációk meghatározása
Nagy retail hálózattal (60 egység) rendelkező vállalat egységeinek vonzáskörzetének és értékesítési potenciáljának meghatározása
FMCG gyártók és forgalmazók - potenciális új értékesítési egységek feltérképezése, lead listák összeállítása az értékesítés számára


Hozzászólások