Viador Átrium Group

Képek



Cím: 1143, Budapest Gizella 51-57


Okok, amiért a díjra érdemes

Cégcsoportunk, a Viador Átrium Group eredendően építészirodaként indult, majd követve a piaci igényeit és lehetőségeit szolgáltatásaink köre kibővült beruházáslebonyolítással, műszaki ellenőrzéssel, valamint különféle műszaki területen nyújtott tanácsadással. Éves árbevételünk jelentős részét mára az iroda és retail piac szereplői számára nyújtott komplex szolgáltatások teszik ki. A 2018. esztendőben szervezetünk organikusan fejlődött tovább: tervezői és mérnök csapatunk létszáma harmadával (22 főre) nőtt, míg megbízásaink köre egyre nagyobb léptékű és időtávlatú feladatokra terjedt ki.

Bár tulajdonosi szerkezetét és hangulatát tekintve családiasnak mondható a cégcsoportunk, működésünket, szervezeti felépítésünket tekintve törekszünk a jól szervezett, hatékony, szakmailag magas színvonalú munkavégzésre:

- idén bevezettük a vállalkozásfejlesztési munkakört, amelyen keresztül a szakmai csapatot tudjuk támogatni, illetve a további fejlesztéseket / fejlődést előkészíteni;
- bár a munkaerőhiányos időszakban nem egyszerű egy csapat fejlesztése, a bővüléskor törekedtünk arra, hogy a szakmai közösségünk összetétele a 'core business'-hez közvetve, vagy közvetlenül kapcsolódó különféle területeken tapasztalatot szerzett kollégákkal egészüljön ki;
- ügyelünk arra is, hogy ebben a túlfűtött gazdasági környezetben is a csapatunk létszáma összhangban legyen a vállalásainkkal, kollégáink ne legyenek túlterheltek, hogy ezzel is biztosítsuk ügyfeleink elégedettségét.

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a 2018. esztendőben számos újítást vezettünk be cégcsoportunk életében:

- külsős partner bevonásával a cégcsoportunk működési és üzleti sajátosságainak megfelelő, egyedi vállalatirányítási szoftvert fejlesztettünk (éles, rendszerszintű használata 2019. év elején kezdődik);
- tanulva hiányosságainkból on-site projektjeink támogatásához célzott hozzáférést biztosító tárhelyet alakítottunk ki, valamint egyéb felhőalapú szolgáltatás bevonásával erősítettük a helyszíni dokumentálásokat igénylő folyamatainkat (pl. hibalistázás);
- tervezési feladatainkhoz intelligens segédfájlokat fejlesztettünk, annak érdekében, hogy a vevői igényeket jobban felmérhessük (pl. adatbekérés bérlőktől),
- folyamatainkat az eredményesebb működés érdekében újragondoltuk, azokat ’okos’ mintafájlokban (pl. emlékeztetők) és szabályzatokban rögzítettük (pl. irodai házirend);

Az elmúlt évek során nyújtott munkánk elismeréseként idén tovább bővült megrendelőink köre. A négy legnagyobb hazai ingatlanalap közül hárommal kezdtünk el idén hosszabb távú projekteken dolgozni, vagy éppen keretszerződést írtunk alá tervezési és/vagy mérnök-tanácsadói szolgáltatásokra. Az ’Év irodája’ verseny különféle kategóriájában nevezett és díjazott munkák (2015, 2017), illetve a CEEQA 2018 döntős szerepe is pozitív visszacsatolás a piacon végzett tevékenységünkre.

Tanácsadóként köszönettel tartozunk a projektjeinken közreműködő megrendelőknek, kivitelezőknek, társtervezőknek, hatóságoknak, üzemeltetőknek és minden további szereplőnek, aki a közreműködött, vagy hozzásegített a fenti eredmények és sikerek közös eléréséhez!


Főbb ügyfelek, referenciák

A közelmúlt jelentősebb projektjei, amikben tervezői és/vagy mérnök-tanácsadói szerepkörben közreműködtünk:

- BlackRock irodák (I-III. ütem) kiépítése (2018 | kb. 8.400 m2 | Perkins + Will)
- BP expanzió: Szeged és Haller Gardens (2016 - 2018 | kb. 4.500 m2 | BP)
- City Gate Irodaház felújítása és bérlői kiépítései (2017-2018 | kb. 14.000 / 7.000 m2 | CAI - Cushman & Wakefield)
- Hillside Irodaház megvalósítása (2016-2018 | kb. 34.000 m2 | GUEL - Redreal)
- H&M és COS üzletek (2010 - | H&M)
- Irodák tervezése (2018 - | kb. 3.000 m2 | Diófa)
- Peek & Cloppenburg üzlet bővítése (2016 - | 5.200 m2 | KBP)
- Pepco üzletlánc (2017 - | országos | Pepco)
- Siemens (2016 - | corporate tervezési és tanácsadói projektek)
- Üzletházak korszerűsítése (2018 - | kb. 60.000 m2 | RIA)
- Vodafone üzletek (2014 - | országos | Vodafone)


Hozzászólások