Unilever

Képek



Cím: 1138, Budapest Váci út 117-119.

Átadás éve: 2018 Q1

Kialakított terület mérete: 3300 m²

Irodában dolgozók száma: 250

Bérlő cég: Unilever


Rövid bemutatkozás

Az Unilever a világ egyik legjelentősebb márkás fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata. Új irodájukban olyan korszerű és inspiráló környezetet képzeltek el, ahol a klasszikus értelemben vett irodai közegen túlmutatva a munkatársaknak lehetőségük van fókusz zónákban nyugodt és elmélyült munkát végezni, a különböző részlegek csapatban dolgozhatnak együtt, de fontos szerepet kap a kikapcsolódás, illetve a relaxáció is.

A gondosan megtervezett arculati elemek, a brand színek, az egyedi formavilágú grafikus elemek, illetve a vállalat filozófiája -az emberközpontú gondolkodás, a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás - a belsőépítészeti koncepció alappillérét alkották. Elsődleges szempont volt a munkavállalók igényeinek fókuszba helyezése, ennek megfelelően egy emberközeli, barátságos iroda kialakítása volt a kitűzött cél. Ezeken felül fontos volt az Unilever széles termékpalettájának megjelenítése is az irodában.


Okok, amiért a díjra érdemes

Az iroda két szinten helyezkedik el, valamint a földszinten található egy bemutatóterem, ahol vásárolni is lehet az Unilever termékeiből. A megérkezésnél a recepciós térben a burkolatok és bútorok formavezetése, anyag- és színhasználata is a vállalat arculatát közvetíti. Itt kerültek elhelyezésre az Unilever alapszínét és formavilágát tükröző egyedi tervezésű display felületek, amik lehetőséget nyújtanak a termékek bemutatására a látogatók számára.

Az arculati színek különböző funkcionális zónákat határoznak meg. Ezek a kiemelt területek a recepciós tér, a tárgyalók, a kollaborációs és relaxációs terek, valamint kantin és break-out zónák. A térszervezés koncepciója szerint az irodatérben az egyes részlegek egy légtérben helyezkednek el, az open office területek uniformitását a burkolatok játékossága és az elhelyezett növények törik meg. Kiemelt igény volt a kisméretű tárgyalókra, telefonszobákra. A kikapcsolódás központja a nagy kantin, amely az étkezésen felül lehetőséget kínál pihenésre, informális meetingekre, szocializálódásra. Helyet kapott itt az Unilever termékek megjelenítése is. A második szinten külön helyet kapott egy bemutató látványkonyha, mely kiemelt jelentőségű és ahol rendszeres bemutatókon ismerkedhetnek meg a vendégek a legújabb trendekkel.

A falakon, mennyezeten, padlóburkolaton és kiegészítőkön is visszaköszönnek a brand színei és az Unilever meghatározó formavilága, melyek játékossá, élettelivé teszik a tereket. A fenntarthatóság jegyében a természetes és újrahasznosított anyagok használatára törekedtünk. Fontos szempont volt a hazai kreatív szakmának a bevonása, valamint magyar alkotók munkáinak betervezése.

A belsőépítészeti tervezést a DVM group végezte, a projektmenedzsmentet a Cushman & Wakefield (Szekér Attila) látta el.


Közreműködők


Hozzászólások