A Tolnagro nyerte el Az Év Irodája verseny Különdíját

„Az Év Irodája” verseny „Az Év Irodája” kategóriában a szakmai zsűri értékelése alapján Különdíjat nyert a Tolnagro Kft. Villáminterjú Dr. Varga Józsefnével, a Tolnagro Kft. igazgatójával

- A Tolnagro Kft. egyedüli vidéki pályázóként vett részt a versenyen. Igazán impozáns kialakítással büszkélkedhetnek, amelyet a legigényesebb irodaházakban is a legjobbak között tartanának számon. Melyek azok a jellemzők, érdekességek, amelyekre büszkék az új irodarész kialakítása során?

– Az új irodaház kialakításakor figyelembe kellett vennünk azt, hogy az épület formája már adott volt. Egy általunk csak fél tortának nevezett épületet kellett teljesen átalakítani, mivel az előzőleg autószalonként funkcionált. Büszkék vagyunk arra, hogy irodáink tágasak és világosak maradtak. A „tortaszelet” helyiségeket praktikusan be tudtuk rendezni a térbeli adottságokat kihasználva. A belsőépítészek a csigalépcső tengelyét faburkolattal látták el, melyben hosszanti irányban fénycsövek futnak, eleganciát kölcsönözve a lépcsőháznak. Ebben a burkolatban elrejtve található egy másfél négyzetméteres szerver szoba is, melynek ajtaja „láthatatlan”. A tetőtéri előadótermek terasza jó időben kellemes időtöltésre ad lehetőséget az előadások szünetében. Vendégvárónk az új arculati elemekkel színes és egyéni lett.

Dr. Varga Józsefné, Dr. Németh Edit


- Melyek voltak azok a beépített technikák, munkahelyi kultúra-elemek, amelynél már figyeltek a dolgozók munkahelyi jólétére és a munka hatékonyabb végzésére?

– A vendégváróban az érkező vendégeket személyre szabott köszöntő üzenettel tudjuk fogadni egy képernyőn keresztül.  Az épületben három tárgyaló helyiség lett kialakítva, melyeket akár távolról elektronikusan, akár helyben egy kezelőpanel segítségével lehet befoglalni. (A falra felszerelt panelek kijelzőinek zöld, illetve piros színe alapján könnyen eldönthető, hogy a tárgyaló szabad-e.) Az épületbe csak kártyával lehet belépni, melyhez a jogosultságot előzetesen az illetékes dolgozók megkapták. Aki nem rendelkezik ilyen beléptető kártyával, azt kaputelefonos rendszerrel engedjük be.  Ez elsősorban a dolgozók munkaidejének nyilvántartására szolgáló rendszer, de épületünk esetében a vagyon- és személyvédelmet is szolgálja, mert a pénztár, az iktató és a HR a földszinten helyezkedik el, így az ott dolgozókhoz gyakran érkeznek alkalmazottak, valamint külsősök is. A nagytárgyalónkba video- és konferenciahívásra alkalmas rendszer működik, melynek segítségével a budapesti és nyíregyházi kollégáinkat is könnyedén elérjük egyeztetett időpontokban. Azzal, hogy nem kell pl. 800 km-t vezetnie a nyíregyházi munkatársunknak havonta több alkalommal, rengeteg időt és pénzt takaríthatunk meg. A munka hatékonyságának növelése a mi esetünkben úgy oldódott meg, hogy a gyakori ügyfélforgalmat bonyolító munkakörök a földszinten helyezkednek el éppen azért, hogy egyszerű legyen a megközelítésük. Az emeleten főleg a vezetőség dolgozik vagy az olyan alkalmazottak, akiknél fontos, hogy csend és nyugalom legyen.

 

Az Év Irodája versenyről itt található minden infó.


Hozzászólások